Şırnak'ın Beytüşşebap ilçesinde, Abdullah Öcalan'ın Suriye'den çıkarılışının yıl dönümü nedeniyle esnaf kepenk açmadı.
Abdullah Öcalan'ın 9 Ekim 1998 yılında Suriye'den çıkarılmasının 15. yıldönümü nedeniyle Beytüşşebap esnafı kepenk kapattı. Nöbetçi eczane ve fırınlar dışındaki bütün iş yerlerinin kapalı bulunduğu Beytüşşebap'ta adeta hayat durdu.
Polis ekipleri, kentin çeşitli noktalarında güvenlik önlemi aldı. - ŞIRNAK
Son Dakika › Yerel › Beytüşşebap'ta Esnaf Kepenk Kapattı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.