Biga'da çöplerin konteynerlerde toplanma dönemi sona erdi.
Belediye Başkanı İsmail Işık, çöplerin artık yer altında toplanacağını belirterek, Kavaklık Parkı ve Tekel Meydanı'ndaki çöp konteynerlerinin yer altı konteynerlerine dönüştürüldüğünü söyledi.
Kötü kokunun ve çevre kirliliğinin önüne geçmek amacıyla tespit ettikleri 56 merkeze zamanla yer altı çöp konteynerleri yerleştireceklerini belirten Işık, "Nüfusun yoğun olduğu iki noktada 2 bin 200 litrelik büyük konteynerleri zeminin 2 metre altına koyuyoruz. Ortaya çıkan koku ve çevre kirliliği artık oluşmayacak" dedi. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Biga'da Çöplerin Konteynerde Toplanması Sona Erdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.