Bilecik İl Emniyet Müdürü
İbrahim Demirci merkeze alındı.
Ağustos 2010 tarihinde Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü görevine başlayan İbrahim Demirci, resmi gazetede yayınlanan
İçişleri Bakanlığının 2012/107 sayılı kararnamesiyle merkeze alındı. Demirci'nin yerine Kastamonu Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü Emir Gökpınar getirildi.
Bilecik İl Emniyet Müdürlüğüne tayin olan Gökpınar'ın önümüzdeki günlerde görevine başlaması bekleniyor. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Bilecik İl Emniyet Müdürü Merkeze Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.