Bilecik'te İl Encümen Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik'te İl Encümen Toplantısı Yapıldı

Bilecik\'te İl Encümen Toplantısı Yapıldı
11.04.2016 17:28

Bilecik İl Encümeni Toplantısı, Vali Ahmet Hamdi Nayir başkanlığında yapıldı.

Bilecik İl Encümeni Toplantısı, Vali Ahmet Hamdi Nayir başkanlığında yapıldı.

İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Halis Nalbant, meclis üyeleri ile ilgili daire müdürlerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, Söğüt Organize Sanayi Bölgesinin (OSB) doğalgaz ihtiyacının karşılanabilmesi için kamu yararı ve kamulaştırma kararı verilmesi, ifraz ve birleştirme işlemleri ile diğer gündem maddeleri görüşüldü.

Vali Nayir, yeni görevlerine seçilen İl Genel Meclisi üyelerine, görevlerinde başarılar diledi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bilecik'te İl Encümen Toplantısı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement