Bismil Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünü atanan Memduh Bülbül görevine başladı.
Bülbül yaptığı açıklamada, Bismil'de göreve başlamanın mutluluğunu yaşadığını belirterek, başarılı çalışmalara imza atmak için çalışacaklarını söyledi.
Müdürlükteki personelin de vatandaşlara hizmet verirken güler yüzlü olacağını ifade eden Bülbül, ilçede yarım kalan hizmetleri tamamladıktan sonra yeni projeleri hayata geçireceklerini belirtti.
- DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Bismil Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Bülbül Göreve Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.