Kayseri'de bitki ilacını içen bir kişi zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre Yahyalı ilçesine bağlı Avlağa köyünde meydana gelen olayda N.S.'nin pet şişe içinde bulunan bitki ilacın su zannederek içtiği öğrenildi.
Zehirlenen N.S.'nin kaldırıldığı Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nde yapılan tedavisinin ardından taburcu edildiği bildirildi. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Bitki İlacı İçen Bir Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.