Bitlis Belediyesi tarafından, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, kadınlar için yemek düzenlendi.
Yemeğe Bitlis Belediye Başkanı Fehmi Alaydın'ın eşi Banu Alaydın ve belediye meclis üyesi Füsun Dayan, belediyedeki kadın personeller ve 13 mahallede yaşayan kadınlar bir araya geldi.
Yemekte konuşan Alaydın, tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutlayarak, günün anlam ve önemine değindi.
Alaydın, yemek sonrası kadınlara karanfil verdi. Alaydın, yemeğe katılan kadınlarla hatıra fotoğrafı çektirdi.
- BİTLİS
Son Dakika › Yerel › Bitlis'te 8 Mart Dünya Kadınlar Günü Etkinliği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.