Bodrum'da Aç Kalan Domuz İlçe Merkezine İndi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bodrum'da Aç Kalan Domuz İlçe Merkezine İndi

10.11.2015 14:08

Bodrum'da aç kalan bir domuz, ilçe merkezine indi.

Bodrum'da aç kalan bir domuz, ilçe merkezine indi.

Bodrum'da dağlık alanda yaşayan yaban domuzlar, yiyecek bulamadıkları için zaman zaman ilçe merkezine iniyor. Son olarak Cumhuriyet Mahallesi'ndeki park ve sitelerin içlerine kadar giren yaban domuzu, sürücü ve yayaları zor durumda bıraktı.

Domuzun dolaştığı caddeden geçen bisikletli, hayvandan korkarak bir süre beklemek zorunda kaldı.

Domuz, bir süre sonra dere yatağına doğru ilerleyerek gözden kayboldu.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bodrum'da Aç Kalan Domuz İlçe Merkezine İndi - Son Dakika


Advertisement