Bucalı tenisçiler, düzenlenen turnuva sonrasında kupalarını Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı'nın elinden aldılar.
Buca Belediyesi, Türkiye Tenis Federasyonu ve Buca Tenis Kulübü işbirliğiyle 6. kez düzenlenen PTT Kargo Teşvik Serisi Buca Belediyesi Başkanlığı Senyör Tenis Turnuvası ödül töreni, Buca Tenis Kulübünde gerçekleşti. Farklı kategorilerde 175 sporcunun katıldığı turnuvada, 30 sportmen ödüle layık görüldü. Başarılı sporculara kupalarını Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı ve Buca-Mar Genel Müdürü Fatih Kara taktım etti.
3. kez ödül töreninde beraber olduklarını söyleyen Başkan Tatı, haziran ayında da bir turnuva yapılacağını, o turnuvada da birlikte olacaklarını müjdeledi. Buca Tenis Kulübü'nün değişen yeni yönetimine de başarılar diyen Tatı, "Gerek ulus içersinde gerekse uluslar arası platformlarda Bucamızı temsil eden, formasının önünde Buca yazan her etkinliğin arkasındayız. İmkanlarımız dahilinde sporcularımızın yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.
(ERG-
05.04.2012 15: 20: 00
TSI
NNNN - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Bucalı Tenisçilerin Kupaları Başkan Tatı'dan - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.