Bucalı Tenisçilerin Kupaları Başkan Tatı'dan - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bucalı Tenisçilerin Kupaları Başkan Tatı'dan

Bucalı Tenisçilerin Kupaları Başkan Tatı\'dan
05.04.2012 15:41

Bucalı tenisçiler, düzenlenen turnuva sonrasında kupalarını Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı'nın elinden aldılar.

Bucalı tenisçiler, düzenlenen turnuva sonrasında kupalarını Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı'nın elinden aldılar.

Buca Belediyesi, Türkiye Tenis Federasyonu ve Buca Tenis Kulübü işbirliğiyle 6. kez düzenlenen PTT Kargo Teşvik Serisi Buca Belediyesi Başkanlığı Senyör Tenis Turnuvası ödül töreni, Buca Tenis Kulübünde gerçekleşti. Farklı kategorilerde 175 sporcunun katıldığı turnuvada, 30 sportmen ödüle layık görüldü. Başarılı sporculara kupalarını Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı ve Buca-Mar Genel Müdürü Fatih Kara taktım etti.

3. kez ödül töreninde beraber olduklarını söyleyen Başkan Tatı, haziran ayında da bir turnuva yapılacağını, o turnuvada da birlikte olacaklarını müjdeledi. Buca Tenis Kulübü'nün değişen yeni yönetimine de başarılar diyen Tatı, "Gerek ulus içersinde gerekse uluslar arası platformlarda Bucamızı temsil eden, formasının önünde Buca yazan her etkinliğin arkasındayız. İmkanlarımız dahilinde sporcularımızın yanında olmaya devam edeceğiz" dedi.

(ERG-

05.04.2012 15: 20: 00

TSI

NNNN - İZMİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bucalı Tenisçilerin Kupaları Başkan Tatı'dan - Son Dakika


Advertisement