Bulancak Belediye Başkanı Aydın'a Geçmiş Olsun Ziyaretleri - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bulancak Belediye Başkanı Aydın'a Geçmiş Olsun Ziyaretleri

05.03.2012 16:26

Bulancak Belediye Başkanı Kadir Aydın, kendisine geçmiş olsun ziyaretinde bulunan İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü'nde görevli Okay Memiş, İlçe Emniyet Müdürü Adem Haktanıyan ve vatandaşları makamında kabul etti.

Bulancak Belediye Başkanı Kadir Aydın, kendisine geçmiş olsun ziyaretinde bulunan İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü'nde görevli Okay Memiş, İlçe Emniyet Müdürü Adem Haktanıyan ve vatandaşları makamında kabul etti.

Aydın, önceki günlerde Ankara'da geçirdiği guart ameliyatının ardından kendisine gösterilen ilgi ve alakadan çok memnun olduğunu, ziyarette bulunan herkese teşekkür ettiğini söyledi.

Geçirdiği ameliyatın ardından halktan aldığı görev sorumluluğunu yeniden yerine getirmek için hizmete başladığını vurgulayan Aydın, "Çalışma ekibimizle birlikte görevimize kaldığımız yerden devam edeceğiz" dedi.

- GİRESUN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bulancak Belediye Başkanı Aydın'a Geçmiş Olsun Ziyaretleri - Son Dakika


Advertisement