Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, Atatürk Anadolu Sağlık Meslek Lisesi öğretmenler,i Öğretmenler Günü yemeğinde bir araya geldi.
Okul idaresi tarafından düzenlenen Öğretmenler Günü yemeğinde büyük coşku yaşandı. Okul Müdürü Mehmet Bicik, tüm öğretmenlerin Öğretmenler Gününü kutladı. Yemekte, nakil giden öğretmenler de yemeğe davet edilerek plaket verildi. Müdür Bicik, yemeğe katılan öğretmenlere teşekkür etti. - BALIKESİR
Son Dakika › Yerel › Burhaniye'de Öğretmenler Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.