Burhaniye'de Öğretmenler Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Burhaniye'de Öğretmenler Bir Araya Geldi

Burhaniye\'de Öğretmenler Bir Araya Geldi
24.11.2013 12:40

Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, Atatürk Anadolu Sağlık Meslek Lisesi öğretmenler,i Öğretmenler Günü yemeğinde bir araya geldi.
Okul idaresi tarafından düzenlenen Öğretmenler Günü yemeğinde büyük coşku yaşandı.

Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde, Atatürk Anadolu Sağlık Meslek Lisesi öğretmenler,i Öğretmenler Günü yemeğinde bir araya geldi.

Okul idaresi tarafından düzenlenen Öğretmenler Günü yemeğinde büyük coşku yaşandı. Okul Müdürü Mehmet Bicik, tüm öğretmenlerin Öğretmenler Gününü kutladı. Yemekte, nakil giden öğretmenler de yemeğe davet edilerek plaket verildi. Müdür Bicik, yemeğe katılan öğretmenlere teşekkür etti. - BALIKESİR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Burhaniye'de Öğretmenler Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement