Büyükşehir, Dünya Göz ile Protokol İmzaladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükşehir, Dünya Göz ile Protokol İmzaladı

Büyükşehir, Dünya Göz ile Protokol İmzaladı
28.06.2015 12:44

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Dünya Göz Hastanesi arasında protokol imzalandı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Dünya Göz Hastanesi arasında protokol imzalandı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ile Dünya Göz Hastanesi arasında protokol imzalanan protokol kapsamında Büyükşehir Belediyesi personelleri Dünya Göz Hastanesi'nde indirimli olarak tedavi ve muayene olabilecek. Gerçekleşen protokol, Dünya Göz İzmit Müdür Yardımcısı Sevim Aydın ve Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Feyzullah Okumuş tarafından imzalanarak hayata geçti. Yapılan protokolün hayırlara vesile olması temennisinde bulunan Okumuş, "Personellerimizin gözle ilgili rahatsızlıklarında muayene ve tedavi süreçlerinde indirimden yararlanabileceği bir protokol imzaladık. Hayırlı olmasını diliyor, Dünya Göz Hastanesine teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. - KOCAELİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Büyükşehir, Dünya Göz ile Protokol İmzaladı - Son Dakika


Advertisement