Cinnet Getiren Annenin İki Çocuğunu Öldürdüğü İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cinnet Getiren Annenin İki Çocuğunu Öldürdüğü İddiası

23.03.2015 11:34

Samandağ ilçesinde cinnet getiren annenin iki çocuğunu öldürdüğü iddia edildi.

Samandağ ilçesinde cinnet getiren annenin iki çocuğunu öldürdüğü iddia edildi.

İlçe merkezi Yeni Mahallede Serpil T'nin yakınları, ailenin yaşadığı evde 1,5 yaşındaki Oktay ile 40 günlük Narinnur'u hareketsiz halde yatarken gördü.  Haber verilmesi üzerine eve gelen sağlık ekipleri iki kardeşin öldüğünü tespit etti.

Eşinin evde olmadığı sırada cinnet getirerek çocuklarını öldürdüğü iddia edilen anne Serpil T, polis ekiplerince gözaltına alındı. Annenin psikolojik tedavi gördüğü öğrenildi.

Öte yandan iki kardeşin cenazesi Adana Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Yapılan incelemede çocukların vücudunda darp izine rastlandığı bildirildi.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Cinnet Getiren Annenin İki Çocuğunu Öldürdüğü İddiası - Son Dakika


Advertisement