Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, ilçedeki meslek ve esnaf odalarının temsilcileriyle toplantıda biraraya geldi.
Bir otelde düzenlenen toplantıda konuşan Baysan, meslek ve esnaf odalarının temsilcileriyle bugüne kadar birçok kez biraraya geldiklerini söyledi.
Türkiye'de en zor işin yöneticilik olduğunu belirten Baysan, oda yönetiminin ekip çalışması gerektirdiğini ifade etti.
Ekibin başarısının, başkanın başarısı olduğunu aktaran Baysan, "Odaların ve derneklerin başarılı bir şekilde çalışması, belediye başkanlarının da daha başarılı hizmetler vermesine katkı sağlamaktadır" dedi.
Toplantıya katılan oda temsilcileri de söz alarak düşünce ve önerilerini dile getirdi. - Tekirdağ
Son Dakika › Yerel › Çorlu Belediye Başkanı Baysan, Oda Temsilcileriyle Biraraya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.