Çorum'a Atanan Sgk Yozgat Müdürü Cesur'a Veda Yemeği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çorum'a Atanan Sgk Yozgat Müdürü Cesur'a Veda Yemeği

20.07.2012 12:41

Çorum'a atanan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Yozgat İl Müdürü Duran Cesur'a mesai arkadaşları tarafından veda yemeği verildi.

Çorum'a atanan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Yozgat İl Müdürü Duran Cesur'a mesai arkadaşları tarafından veda yemeği verildi.

Cesur, Yimpaş Alış Veriş Merkezi'nde verilen yemekte yaptığı konuşmada, görevi süresince elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığını belirtti.

SGK'da göreve 1985 yılında başladığını belirten Cesur, "27 yıldır da bu kuruma hizmet ediyoruz. Son 4,5 yıldır müdür olarak görev yapıyorum. Belki görevimiz icabı sizleri üzmüş olabiliriz. kırmış olabiliriz ama hiç bir kimseye art niyetimiz olmadı. Çünkü idareciğiz herkesi idare etmek durumundasınız. Bundan sonra da Çorum'da bir arkadaşınızın bir kardeşinizin var. Sizlere kapım her zaman açık" dedi.

Görevi süresince Yozgat'a ve kuruma faydalı işler yapmaya gayret ettiğini anlatan Cesur, şunları kaydetti:

"Sizlerle çok güzel işler başardık. Yeni SSK binamızı faaliyete geçirdik. 5 tane ilçemize Sosyal Güvenlik merkezini açtık ve daha birçok faaliyette bulunduk. Bu hizmetlerde bizlere emeği geçen herkese şükranlarımı sunuyorum. Bu bir bayrak yarışıdır. Benden sonraki arkadaşımızında Yozgat'a hizmet etmek için geliyor. Mümkün olduğu kadar arkadaşımıza da destek olmanız vatandaşımızın ve Yozgat'ın menfaatine olur."

Yemekte, SGK İl Müdür Yardımcısı İhsan Gedik tarafından Cusur'a plaket verildi.

Muhabir: Özcan Güney

Yayıncı: İsmail İçer - YOZGAT

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Çorum'a Atanan Sgk Yozgat Müdürü Cesur'a Veda Yemeği - Son Dakika


Advertisement