Daday Lisesi masa tenisi turnuvasında il birincisi oldu.
Kastamonu'nun Daday ilçesinde 26-27 Mayıs tarihleri arasında Gençlik Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen Masa Tenisi turnuvasına katılan Daday Lisesi öğrencilerinden Esma Kerim il birincisi, Veliye Ortakçı il üçüncüsü oldu.
Yapılan ödül töreninde öğrencilere madalya verildi. - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Daday Lisesi'nden Bir Büyük Başarı Daha - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.