Dazkırı Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü'nce öğrencilere yönelik "Ergenlik Döneminde İletişimin Yararları" konulu seminer verildi.
Alkim İlköğretim Okulu Kültür Salonu'ndaki seminerde, Eğitimci ve Yazar Kadir Keskin tarafından Seviye Belirleme Sınavı'na (SBS) hazırlanan öğrencilere ergenlik dönemi ve iletişim becerileri hakkında bilgi verdi.
Seminere, Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Adem Kocagöz, okul idarecileri ve öğretmenler katıldı.
- AFYONKARAHİSAR
Son Dakika › Yerel › Dazkırı'da Öğrencilere Seminer Verildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.