Dazkırı'da Öğrencilere Seminer Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Dazkırı'da Öğrencilere Seminer Verildi

05.04.2012 17:29

Dazkırı Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü'nce öğrencilere yönelik "Ergenlik Döneminde İletişimin Yararları" konulu seminer verildi.

Dazkırı Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü'nce öğrencilere yönelik "Ergenlik Döneminde İletişimin Yararları" konulu seminer verildi.

Alkim İlköğretim Okulu Kültür Salonu'ndaki seminerde, Eğitimci ve Yazar Kadir Keskin tarafından Seviye Belirleme Sınavı'na (SBS) hazırlanan öğrencilere ergenlik dönemi ve iletişim becerileri hakkında bilgi verdi.

Seminere, Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Adem Kocagöz, okul idarecileri ve öğretmenler katıldı.

- AFYONKARAHİSAR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Dazkırı'da Öğrencilere Seminer Verildi - Son Dakika


Advertisement