Devrek'te öğretmenler ve öğrenciler tarafından resim sergisi açıldı.
Zonguldak'ın Devrek ilçesinde Ahmet Taner Kışlalı İlköğretim Okulu Güzel Sanatlar Sergisi öğretmeni Bülent Çam ve öğrenciler tarafından Atatürk Kültür Merkezi'nde resim sergisi açıldı. Sergide, ebru, grafik, cam ve yaprak baskısı çalışmaları ile guaj boya çalışmaları yer aldı. Düzenlenen açılışa; Devrek Belediye Başkan Vekili Osman Erenoğlu, İlçe Mili Eğitim Müdürü Abdullah Turan, Belediye Meclis Üyesi Siyamı Özkoz, milli eğitim şube müdürleri ve çok sayıda davetli katıldı. - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Devrek Ahmet Taner Kışlalı İlköğretim Okulu'ndan Resim Sergisi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.