Domaniç'te, bir GSM operatörüne ait baz istasyonundan 60 metre bakır kablo çalındığı iddia edildi.
Baz istasyonu görevlisi C.E, topraklama hattındaki kablo ve bakır çubukların çalındığını fark ederek, jandarmaya haber verdi.
İstasyondan 60 metre bakır kablo ve 4 parça bakır çubuğun çalındığını belirleyen jandarma ekipleri, şüpheli veya şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı.
- KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Domaniç'te Kablo Hırsızlığı İddiası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.