Dörtyol Kaymakamı Hasan Özyiğit, 54 kilogramda Yıldızlar Türkiye Şampiyonu olan güreşçi Kadir Uygur'u makamında kabul etti.
Özyiğit, kabulde yaptığı konuşmada, sporun geliştirilmesi için alt yapıya önem verdiklerini söyledi.
Dörtyol'a "Gençlik Merkezi'nin yapılması için çalıştıklarını ifade eden Özyiğit, amaçlarının gençlerin boş vakitlerinde spor yapmalarına katkı sağlamak olduğunu kaydetti.
Özyiğit, Kadir Uygur'u eğitimine ara vermeden devam ettiği güreş dalında kazandığı başarılar nedeniyle tebrik etti.
Muhabir: İsmihan Özgüven
Yayıncı: Ali Güreli - HATAY
Son Dakika › Yerel › Dörtyol Kaymakamı Özyiğit Başarılı Güreşçiyi Kabul Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.