Düzce'de Okul Sporları Federasyonu, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile Milli Eğitim Müdürlüğünün ortaklaşa düzenlediği okul sporları basketbol müsabakaları ile devam ediyor.
Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü 18 Temmuz Spor Salonunda genç erkekler basketbol müsabakaları başladı. Okul sporları federasyonunun her sene düzenlediği müsabakalar Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ile Milli Eğitim Müdürlüğünün katkılarıyla tüm spor branşlarında gerçekleştiriliyor. Geçtiğimiz sene gibi bu sene de en çok ilgi çeken spor branşlarından olan basketbolda müsabaka heyecanı yeniden başladı.
Genç erkekler basketbol müsabakaları 2014 yılının ilk aylarına kadar devam edecek. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Düzce'de Basketbol Müsabakaları Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.