Eğitimcilerden Başkan Büyükaslan'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eğitimcilerden Başkan Büyükaslan'a Ziyaret

04.01.2012 20:20

Adıyaman Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi Müdürü İbrahim Bağcı, bir grup okul öğretmeni ve öğrencileriyle birlikte Belediye Başkanı Necip Büyükaslan'ı makamında ziyaret ederek, okulun eğitimiyle ilgili bilgi verdi.

Adıyaman Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi Müdürü İbrahim Bağcı, bir grup okul öğretmeni ve öğrencileriyle birlikte Belediye Başkanı Necip Büyükaslan'ı makamında ziyaret ederek, okulun eğitimiyle ilgili bilgi verdi.

Okullarının yeni kurulduğunu belirten Müdür İbrahim Bağcı, okulla ilgili bilgi vermek amacıyla Başkan Büyükaslan'ı ziyaret ettiklerini dile getirdi.

Belediye Başkanı Necip Büyükaslan, ziyaret esnasında, cumhuriyet tarihi boyunca hiçbir dönemde bu kadar hizmet ve reformun yapılmadığını kaydederek, bu yönde yapılan hizmetlerden dolayı AK Parti hükümetine teşekkür ederek, şunları söyledi:

"Özellikle sosyal devlet anlayışı kapsamda engelli vatandaşlarımıza yönelik düzenlemeler yapılmaktadır. Bu kategorideki insanlarımızın eğitilmesi ve topluma kazandırılması hususundaki yatırım ve hizmetler dolu düzgün devam etmektedir. Adıyaman Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi bu kapsamda açılmıştır. Okulda orta ve ağır düzeyde 6-14 yaş gruplar arasında zihinsel engelli 80 öğrencimiz eğitim almaktadır.

Okulun açılışı ve tanıtımı amacıyla çok değerli Müdürümüz İbrahim Bağcı, fedakar öğretmen arkadaşlarımızla birlikte makamımıza teşrif ettiler. Okul hakkında bilgi verdiler. Çok sevindim. Memnun oldum. Her insan her an engelli olmaya adaydır. Birçok zihinsel engelli arkadaşlarımız da var ki, bunlar doğuşta engellidir"

Ziyaret esnasında okul öğrencileri Başkan Büyükaslan'a bir buket çiçek takdim ederek, birlikte hatıra fotoğrafı çektirdiler.

- ADIYAMAN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eğitimcilerden Başkan Büyükaslan'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement