Eleşkirt Belediye Başkanı Sebahattin Sarı, kentte mesire alanı ve gölet yapacaklarını söyledi.
Sarı, yaptığı açıklamada, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile görüşerek ilçeye mesire alanı ve gölet istediklerini belirtti.
Kentteki Kaşasor mevkisinde mesire alanı yapılacağını ifade eden Sarı, gölet yapımı için de 2,5 milyon liralık ödenek ayrıldığını ve yıl içerisinde bunların yapımına başlanacağını vurguladı. - Ağrı
Son Dakika › Yerel › Eleşkirt'e Mesire Alanı ve Gölet Yapılacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.