Eleşkirt'e Mesire Alanı ve Gölet Yapılacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eleşkirt'e Mesire Alanı ve Gölet Yapılacak

Eleşkirt\'e Mesire Alanı ve Gölet Yapılacak
10.06.2014 09:52

Eleşkirt Belediye Başkanı Sebahattin Sarı, kentte mesire alanı ve gölet yapacaklarını söyledi.

Eleşkirt Belediye Başkanı Sebahattin Sarı, kentte mesire alanı ve gölet yapacaklarını söyledi.

Sarı, yaptığı açıklamada, Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu ile görüşerek ilçeye mesire alanı ve gölet istediklerini belirtti.

Kentteki Kaşasor mevkisinde mesire alanı yapılacağını ifade eden Sarı, gölet yapımı için de 2,5 milyon liralık ödenek ayrıldığını ve yıl içerisinde bunların yapımına başlanacağını vurguladı. - Ağrı

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eleşkirt'e Mesire Alanı ve Gölet Yapılacak - Son Dakika


Advertisement