Ankara Devlet Tiyatrosu tarafından "Elma Hırsızları" isimli tiyatro oyunu Malatya'da üç kez sahneye konulacak.
Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre, Faruk Erdem'in yazdığı ve Volkan Özgömeç'in yönettiği Elma Hırsızları (Bir ceza avukatının anıları) isimli oyun, 27 Ocak Cuma günü saat 20,00'de, 28 Ocak cumartesi günü de 14,00 ve 20,00 saatlerinde Sabancı Kültür Merkezi'nde sahneye konulacak.
Biletlerin indirimli 3 TL ve tam 5 TL'den satıldığı Elma Hırsızları (Bir ceza avukatının anıları) isimli 2 perde, yaklaşık 2 saat süren oyun hakkında şu bilgiler verildi: "Faruk Erem'in "Bir Ceza Avukatının Anıları" adlı eserinden Memet Baydur tarafından oyunlaştırılan "Elma Hırsızları", hukuk ve yasaların adil olması zorunluluğunu farklı sosyal çevrelerden insanların yaşanmış, gerçek hayat hikayeleriyle anlatıyor. Oyun, bize fikri hür vicdanı hür bir toplumsal yaşam özleminde "ceza" kavramının içeriğini
de sorgulatıyor." - MALATYA
Son Dakika › Yerel › 'Elma Hırsızları' 3 Kez Sahnelenecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.