"Elma Hırsızları" 3 Kez Sahnelenecek - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Elma Hırsızları" 3 Kez Sahnelenecek

25.01.2012 10:45

Ankara Devlet Tiyatrosu tarafından "Elma Hırsızları" isimli tiyatro oyunu Malatya'da üç kez sahneye konulacak.

Ankara Devlet Tiyatrosu tarafından "Elma Hırsızları" isimli tiyatro oyunu Malatya'da üç kez sahneye konulacak.

Kültür ve Turizm Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre, Faruk Erdem'in yazdığı ve Volkan Özgömeç'in yönettiği Elma Hırsızları (Bir ceza avukatının anıları) isimli oyun, 27 Ocak Cuma günü saat 20,00'de, 28 Ocak cumartesi günü de 14,00 ve 20,00 saatlerinde Sabancı Kültür Merkezi'nde sahneye konulacak.

Biletlerin indirimli 3 TL ve tam 5 TL'den satıldığı Elma Hırsızları (Bir ceza avukatının anıları) isimli 2 perde, yaklaşık 2 saat süren oyun hakkında şu bilgiler verildi: "Faruk Erem'in "Bir Ceza Avukatının Anıları" adlı eserinden Memet Baydur tarafından oyunlaştırılan "Elma Hırsızları", hukuk ve yasaların adil olması zorunluluğunu farklı sosyal çevrelerden insanların yaşanmış, gerçek hayat hikayeleriyle anlatıyor. Oyun, bize fikri hür vicdanı hür bir toplumsal yaşam özleminde "ceza" kavramının içeriğini

de sorgulatıyor." - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel 'Elma Hırsızları' 3 Kez Sahnelenecek - Son Dakika


Advertisement