Emet'te, belediye binasında personel giriş ve çıkışlarının takibi amacıyla yüz tarama sistemi kuruldu.
Belediye Başkanı Mustafa Koca, AA muhabirine, önceden personel giriş ve çıkışlarının çizelgeyle takip edildiğini söyledi.
Düşük maliyetle yüz tarama sistemi kurduklarını belirten Koca, "Mesai başlangıç ve bitişlerinde personelimiz yüz taramasından geçiyor. Bu uygulamanın diğer kurumlarda da oluşturulmasının yaralı olacağını düşünüyorum" dedi.
- KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Emet Belediyesinde Yüz Tarama Sistemi Kuruldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.