Emniyet Müdürü Uludağ'dan Ngb'ye Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emniyet Müdürü Uludağ'dan Ngb'ye Ziyaret

27.01.2012 15:01

Niğde Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ, Niğde Gazeteciler Birliği'ni (NGB) ziyaret etti.

Niğde Emniyet Müdürü Ali Doğan Uludağ, Niğde Gazeteciler Birliği'ni (NGB) ziyaret etti.

Uludağ, ziyaret sırasında yaptığı açıklamada, kısa bir süre önce Niğde Emniyet Müdürlüğü görevine atandığını anımsatarak, "Niğde'yi genel olarak huzurlu bir kent, Niğdelilerin de devletine, milletine ve polisine saygı ve sevgisini gösteren insanlar olarak nitelememiz mümkündür" dedi.

Polis teşkilatının, vatandaşların can ve mal güvenliğini korumak, huzuru sağlamak için gece gündüz demeden çalıştığını anlatan Uludağ, huzurun sağlanması için polisin vatandaş desteğine de ihtiyaç duyduğunu vurguladı.

Basın kuruluşlarının da kendi alanlarında bir kamu görevi yaptığını ifade eden Uludağ, polis ve basın ilişkilerinin üst seviyede olmasının sevindirici olduğunu belirtti.

NGB Başkanı Hayrettin Yenel de, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

- NİĞDE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Emniyet Müdürü Uludağ'dan Ngb'ye Ziyaret - Son Dakika


Advertisement