Van'ın Erciş Belediyesi çalışanlarına iş sağlığı ve güvenliği ile iş kazaları gibi konularda seminer verildi.
Erciş Belediyesi'nin konferans salonunda düzenlenen seminere 55 işçi personel katıldı. Seminere eğitmen olarak katılan iş güvenliği uzmanı Muhammed Teyar Taş, belediye personeline genel iş güvenliği kuralları, kazaların ve meslek hastalıklarının önlenmesi ile güvenli bir iş ortamı oluşturulması konularında bilgiler verdi.
Yaklaşık bir saat süren seminerde, belediye personeline iş güvenliğini sağlamaları konusunda görsel sunum da gerçekleştirildi. - VAN
Son Dakika › Yerel › Erciş Belediyesi'nde İş Güvenliği Semineri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.