Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Tuncer Açıklaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Tuncer Açıklaması

Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Tuncer Açıklaması
22.10.2012 13:40

Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Yüksel Tuncer, "Kurban Bayramında tatlı ve et tüketimi artacağından, vatandaşlarımızın ağız sağlığına dikkat etmeleri gerekmektedir" dedi.

Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Yüksel Tuncer, "Kurban Bayramında tatlı ve et tüketimi artacağından, vatandaşlarımızın ağız sağlığına dikkat etmeleri gerekmektedir" dedi.

Tuncer, gazetecilere yaptığı açıklamada, yaklaşan Kurban Bayramı öncesi vatandaşların diş sağlığına dikkat etmeleri gerektiğini söyledi.

Bayramda aşırı tatlı ve et tüketiminin, ağız ve diş sağlığını olumsuz yönde etkilediğini vurgulayan Tuncer, "Mutlaka dişler düzenli olarak fırçalanmalıdır. Kurban Bayramında tatlı ve et tüketimi artacağından, vatandaşlarımızın ağız sağlığına oldukça dikkat etmeleri gerekmektedir. Vatandaşlarımıza bir önerimiz de diş aralarına giren tatlı ve et parçaları için kesinlikle kürdan kullanmasınlar. Onun yerine diş ipiyle çözüm bulsunlar" diye kaydetti.

Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/Ferdi Akıllı

Yayıncı: Sinan Özmüş - ZONGULDAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ereğli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Tuncer Açıklaması - Son Dakika


Advertisement