Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık, Almanya'ya Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık, Almanya'ya Gitti

13.09.2012 14:47

Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Düren Belediyesi'nin davetlisi olarak Almanya'ya gitti.

Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Düren Belediyesi'nin davetlisi olarak Almanya'ya gitti.

Posbıyık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, eşi Neriman Posbıyık ile Almanya'ya gittiğini belirterek, Düren Belediyesi ile karşılıklı kültürel, sosyal ve ekonomik ilişkilerin geliştirilmesi için çalışmalar yapacaklarını söyledi.

Halil Posbıyık, hafta sonuna kadar Almanya'da kalacağını kaydetti.

Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/ Ferdi Akıllı

Yayıncı: Nurhan Çorlu - ZONGULDAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık, Almanya'ya Gitti - Son Dakika


Advertisement