Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Düren Belediyesi'nin davetlisi olarak Almanya'ya gitti.
Posbıyık, AA muhabirine yaptığı açıklamada, eşi Neriman Posbıyık ile Almanya'ya gittiğini belirterek, Düren Belediyesi ile karşılıklı kültürel, sosyal ve ekonomik ilişkilerin geliştirilmesi için çalışmalar yapacaklarını söyledi.
Halil Posbıyık, hafta sonuna kadar Almanya'da kalacağını kaydetti.
Muhabir: Mustafa Kemal Bektaş/ Ferdi Akıllı
Yayıncı: Nurhan Çorlu - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Ereğli Belediye Başkanı Posbıyık, Almanya'ya Gitti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.