Eşinden Şiddet Gören Kadın, Şikayetçi Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eşinden Şiddet Gören Kadın, Şikayetçi Oldu

12.09.2014 18:12

Erzurum'da, eşinden şiddet gördüğünü iddia eden kadın, şikayetçi oldu.

Erzurum'da, eşinden şiddet gördüğünü iddia eden kadın, şikayetçi oldu.

Yakutiye ilçesinde yaşayan F.D, eşi L.D'nin kendisine evlendiği günden bu yana şiddet uyguladığını, kendisini başkasıyla aldattığını, eşinin cep telefonunu karıştırdığında mesajlarını okuduğunu, bunun üzerine eşinin hakaret ederek, darbettiğini öne sürerek şikayetçi oldu.

Bunun üzerine, cumhuriyet savcısının talimatı doğrultusunda tahkikata başlandı. - Erzurum

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eşinden Şiddet Gören Kadın, Şikayetçi Oldu - Son Dakika


Advertisement