Erzurum'da, eşinden şiddet gördüğünü iddia eden kadın, şikayetçi oldu.
Yakutiye ilçesinde yaşayan F.D, eşi L.D'nin kendisine evlendiği günden bu yana şiddet uyguladığını, kendisini başkasıyla aldattığını, eşinin cep telefonunu karıştırdığında mesajlarını okuduğunu, bunun üzerine eşinin hakaret ederek, darbettiğini öne sürerek şikayetçi oldu.
Bunun üzerine, cumhuriyet savcısının talimatı doğrultusunda tahkikata başlandı. - Erzurum
Son Dakika › Yerel › Eşinden Şiddet Gören Kadın, Şikayetçi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.