Eskipazar Belediye Başkanı Dursun Baş,
"Eskipazar büyümeye devam ediyor" dedi.
Baş, yaptığı açıklamada, 1946 yılında kurulan ilçenin şimdiye kadar kabuğunu kıramamış bir ilçe konumunda kaldığını belirtti.
İlçenin makus talihini yenmeye başladığını ifade eden Baş, şunları kaydetti:
"Halkımızın ve hemşehrilerimizin bize verdiği destekle ve kendimize olan güvenimizle işlere koyulduk. Eskipazar'a şu an baktığımızda, geçmişten bugüne nasıl bir fark yaşandığını halkımız görmekte ve takdirle karşılamakta. Seçimler öncesinde 'siz hayal edin, biz yapalım' dedik. Halkımız hayal etti, biz yaptık. Toz toprak ortadan kalktı, yollarımız asfalt, kaldırımlarımız mermer oldu. Kanalizasyon sorunumuzu çözdük. İçme suyu şebekelerinde gerekli tüm çalışmalarımızı yaptık. Akşam oturup sohbet edebileceğimiz parklar yaptık, yapmaya da devam ediyoruz. Eskipazar büyüyor ve büyümeye de devam ediyor."
Muhabir: Ahmet Özler
Yayıncı: Nurhan Çorlu - KARABÜK
Son Dakika › Yerel › Eskipazar Belediye Başkanı Baş Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.