Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi

19.10.2014 12:38

Eskişehir'de yedikleri yemekten zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Eskişehir'de yedikleri yemekten zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Gazi Paşa Mahallesi Evren Sokak'ta yaşayan E.E. (39), S.Ö. (25) ve H.Ö. (59) evde yaptıkları et yemeği ve tarhana çorbasından yedikten rahatsızlandı.

Kendi imkanlarıyla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne giden 3 kişinin yediği yemekten zehirlendiği anlaşıldı.

Tedavi altına alınan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - Eskişehir

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement