Eskişehir'de yedikleri yemekten zehirlenen 3 kişi tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, Gazi Paşa Mahallesi Evren Sokak'ta yaşayan E.E. (39), S.Ö. (25) ve H.Ö. (59) evde yaptıkları et yemeği ve tarhana çorbasından yedikten rahatsızlandı.
Kendi imkanlarıyla Eskişehir Devlet Hastanesi'ne giden 3 kişinin yediği yemekten zehirlendiği anlaşıldı.
Tedavi altına alınan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - Eskişehir
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.