Eşme'nin Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 93. Yılı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eşme'nin Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 93. Yılı

03.09.2015 14:26

Eşme'nin düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıl dönümü nedeniyle çeşitli etkinlikler düzenledi.

Eşme'nin düşman işgalinden kurtuluşunun 93. yıl dönümü nedeniyle çeşitli etkinlikler düzenledi.

Eşme Belediyesi tarafından Cumhuriyet Meydanında düzenlenen törende Belediye Başkanı Hacı Mustafa Çetin Atatürk Anıtı'na çelenk sundu. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Belediye Başkan Yardımcısı Melih Öztürk, ülkenin içinde bulunduğu olumsuzluklara rağmen Kurtuluş Savaşı'nın kazanıldığını anlattı.

Kaymakam Ozan Gazel, Jandarma Bölük Komutanı Yüzbaşı Ramazan Güçlü, İlçe Emniyet Müdürü Alpaslan Öztürk, gaziler, şehit yakınları ve vatandaşlar katıldığı törende Eşme Müftüsü İbrahim Erden Kur'an-ı Kerim okudu.

Törenin ardından vatandaşlara helva ikram edildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eşme'nin Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 93. Yılı - Son Dakika


Advertisement