Frigküm Toplantısı Afyonkarahisar'da Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Frigküm Toplantısı Afyonkarahisar'da Yapıldı

Frigküm Toplantısı Afyonkarahisar\'da Yapıldı
02.02.2017 19:41

Frigya Kültürel Mirasını Koruma ve Kalkınma Birliği’nin (FRİGKÜM) Şubat ayı Encümen toplantısı, Afyonkarahisar’da yapıldı.

Frigya Kültürel Mirasını Koruma ve Kalkınma Birliği'nin (FRİGKÜM) Şubat ayı Encümen toplantısı, Afyonkarahisar'da yapıldı.

Birlik Başkanı Afyonkarahisar Valisi Aziz Yıldırım başkanlığında yapılan toplantıya; Kütahya Valisi Ahmet Hamdi Nayır, Afyonkarahisar İl Genel Meclisi Başkanı Salih Sel, Kütahya İl Genel Meclisi Başkanı Musa Yılmaz, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Meclis üyesi Ahmet Yapıcı ve diğer encümen üyeleri katıldı.

Afyonkarahisar, Kütahya ve Eskişehir illerini kapsayan Frigya Kültürel Mirasını Koruma ve Kalkınma Birliği'nin bölge turizmini artıracak çalışmaları ve faaliyetleri hakkında Birlik Başkanı Vali Aziz Yıldırım bilgiler verdi.

Toplantı, gündemde yer alan Frig Vadileri Konulu Kurgu Kitap Hazırlanması, Frig Vadileri Eylem Planının Yapılması, ITB Berlin Turizm Fuarına Katılım, Eskişehir Valiliği'nin Birlikte Temsil Edilmesi konularının görüşülmesiyle sona erdi. (EFE) - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Frigküm Toplantısı Afyonkarahisar'da Yapıldı - Son Dakika


Advertisement