Bölgesel Amatör Lig 8. Grup takımlarından Salihli Belediyespor'un teknik direktörü Kemal Sönmez, yarın oynayacakları Vitraspor maçından galibiyetle ayrılmak istediklerini bildirdi.
Kemal Sönmez, gazetecilere açıklamasında, ligde 6 puanla 9. sırada yer aldıklarını belirtti.
Yarın sahalarında oynayacakları Vitraspor maçının hazırlıklarını tamamladıklarını ifade eden Sönmez, "Vitraspor maçından galibiyetle ayrılmak istiyoruz. Tüm taraftarımızı, yarın saat 13.30'da başlayacak maçta, bizi desteklemeye davet ediyorum" dedi. - Manisa
Son Dakika › Yerel › Futbol: Bölgesel Amatör Lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.