Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi 2-1 yenmesinin ardından taraftarlar Gaziantep'te sokağa döküldü.
Araçları ile klakson çalan taraftarlar camlardan çıkardıkları Galatasaray bayraklarını coşkuyla dalgalandırdı. Sokağa dökülen Galatasaraylı taraftarlar, bir süre bazı bölgelerde trafiği de felç etti. Trafik ekipleri tıkanan bölgelerde görev alarak sürücüleri sık sık uyardı. Asayiş ve çevik kuvvet ekipleri de Galatasaray ve Fenerbahçe taraftarlarının karşılaşmaması için grupları yönlendirdi. Alınan güvenlik önlemleri sayesinde taraftarlar taşkınlık çıkarmadan galibiyetin sevincini yaşadı. Bu sırada oluşan konvoylarda maddi hasarlı trafik kazalarının meydana geldiği öğrenildi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Galatasaraylı Taraftarlar Sokaklara Döküldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.