Erzincan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Gençlik Merkezi şehir merkezinde stant açarak, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlere katılmak isteyen gençleri bilgilendirdi.
Erzincan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Atanur Köseoğlu'nun imzasını taşıyan bilgilendirme broşürlerini vatandaşlara ve gençlere dağıtan Erzincan Gençlik Merkezi üyesi gençler, gençlerin bu yaz tatilini en iyi şekilde geçirmelerini sağlayacak kamplar ve kurslar ile ilgili olarak halkı bilgilendirdi. Açılan stant hakkında bilgi veren Erzincan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Atanur Köseoğlu; "Erzincan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü olarak gençlerimizin yaz tatillerini en iyi şekilde değerlendirmeleri amacıyla İl Müdürlüğümüz bünyesinde çeşitli sosyal, kültürel ve sportif etkinlikler düzenlenmektedir. Gençlerimiz tamamen ücretsiz olan Doğa ve Deniz Kamplarına katılabilir, "Seyyah Ulu Çınarın İzinde" Projesi ile Adıyaman, Amasya ve Trabzon gezilerine gidebilir, Gençlik Treni ile ülkemizin birçok yerine seyahat edebilirler. Arzu eden gençlerimiz ise basketbol, voleybol, atıcılık gibi birçok sportif alanda antrenörlerimiz eşliğinde spor yapabilirler. Gençlerimizi bu yaz tatillerini en iyi ve verimli bir şekilde değerlendirmeleri için Erzincan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğümüze bekliyoruz." diye konuştu. - ERZİNCAN
Son Dakika › Yerel › Gençlik Merkezi Şehir Merkezinde Stand Açtı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.