Tepebaşı Belediyesi'nin bu yıl da mahallelerde gerçekleştirdiği iftarlara katılarak, Başkan Ahmet Ataç'a ev sahibi olarak eşlik eden muhtarlar iftar sonrası Başkan Ataç'ı misafir olarak ağırladı.
İftara katılan vatandaşlarla tek tek sohbet eden Başkan Ataç, bu yorucu tempo sonrası yorgunluğunu mahalle muhtarlarının çay davetini kırmayarak attı. Başkan Ataç, mahalle muhtarlarıyla hep bir arada olduklarını ifade ederek, "Muhtarlarımız ile bir aile gibiyiz. Yıllardır kapımız tüm muhtarlarımıza açık ve onlar bölgenin sorunlarını bilen kişiler olarak vatandaşla bizlerin arasında köprü konumundalar. Bizim onlara her zaman açık olan kapılarımız gibi onlarında kapıları bir ev sıcaklığı gibi bize açık. İftar sonrası yakın mahallelerin muhtarları ile bir araya gelerek hem yorgunluk atıyoruz hem de çayımızı yudumlayarak bölgeyle ilgili düşüncelerimiz paylaşıyoruz" dedi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › İftar Sonrası Yorgunluk Çayı Muhtarlardan - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.