Gaziantep Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Yahya Şahan, Antalya'da düzenlenecek olan "İl Müdürleri Değerlendirme ve Planlama Toplantısı" na katılmak üzere bu kente gitti.
İl Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, 16-19 Nisan tarihleri arasında düzenlenecek olan toplantıya, Gençlik Hizmetleri ve Spor Bakanı Suat Kılıç'ta katılacak.
Açıklamada, toplantıya katılan il müdürlerinin yaptıkları çalışmaları değerlendirecekleri ve gelecek dönem çalışmalar için planlama yapacakları ifade edildi.
- GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › 'İl Müdürleri Değerlendirme ve Planlama Toplantısı' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.