İl Sağlık Müdürlüğü'nden Doğanşar'a Ambulans - Son Dakika
Son Dakika Logo

İl Sağlık Müdürlüğü'nden Doğanşar'a Ambulans

18.03.2015 16:54

Sivas İl Sağlık Müdürlüğünce, Doğanşar İlçe Hastanesine ambulans hibe edildi.

Sivas İl Sağlık Müdürlüğünce, Doğanşar İlçe Hastanesine ambulans hibe edildi.

Ambulans, ilçede düzenlenen törenle hizmete girdi. İlçe Hastanesi Başhekimi Dr. Ahmet Hamit Cınkı, 2015 model tam teşekküllü ambulansın hastanenin büyük bir eksiğini tamamladığını söyledi.

Törene, Kaymakam Hakan Kafkas, Belediye Başkanı Necdet Oktay Karaman ve daire amirleri katıldı. Kafkas ve beraberindekiler ambulansı inceleyerek, hastaneye hayırlı olmasını diledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel İl Sağlık Müdürlüğü'nden Doğanşar'a Ambulans - Son Dakika


Advertisement