Sivas İl Sağlık Müdürlüğünce, Doğanşar İlçe Hastanesine ambulans hibe edildi.
Ambulans, ilçede düzenlenen törenle hizmete girdi. İlçe Hastanesi Başhekimi Dr. Ahmet Hamit Cınkı, 2015 model tam teşekküllü ambulansın hastanenin büyük bir eksiğini tamamladığını söyledi.
Törene, Kaymakam Hakan Kafkas, Belediye Başkanı Necdet Oktay Karaman ve daire amirleri katıldı. Kafkas ve beraberindekiler ambulansı inceleyerek, hastaneye hayırlı olmasını diledi.
Son Dakika › Yerel › İl Sağlık Müdürlüğü'nden Doğanşar'a Ambulans - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.