İslahiye ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla halk yürüyüşü yapıldı.
İslahiye ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü önünde başlayan yürüyüşe, Kaymakam Osman Beyazyıldız, Milli Eğitim Müdürü Akın Özdemir, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Ömüral Beşikçi, daire amirleri, öğretmen, öğrenciler ve vatandaşlar katıldılar.
Yürüyüş, Hükümet Konağı önü Milli Egemenlik Meydanı Atatürk Anıtı önünde sona erdi.
Yürüyüşün ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
- GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › İslahiye'de Halk Yürüyüşü Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.