İslahiye'de Halk Yürüyüşü Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

İslahiye'de Halk Yürüyüşü Yapıldı

15.05.2012 14:01

İslahiye ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla halk yürüyüşü yapıldı.

İslahiye ilçesinde, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla halk yürüyüşü yapıldı.

İslahiye ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü önünde başlayan yürüyüşe, Kaymakam Osman Beyazyıldız, Milli Eğitim Müdürü Akın Özdemir, İlçe Jandarma Komutanı Yüzbaşı Ömüral Beşikçi, daire amirleri, öğretmen, öğrenciler ve vatandaşlar katıldılar.

Yürüyüş, Hükümet Konağı önü Milli Egemenlik Meydanı Atatürk Anıtı önünde sona erdi.

Yürüyüşün ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.

- GAZİANTEP

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel İslahiye'de Halk Yürüyüşü Yapıldı - Son Dakika


Advertisement