Özel İzmir Amerikan Koleji, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Liselerarası Tenis İl Birinciliği" turnuvalarında hem kızlar hem de erkeklerde dereceye girdi. Örnekköy Tenis Merkezi'nde yapılan müsabakalarda Kız Takımı İzmir Şampiyonu olurken, Erkek Takımı da İzmir üçüncüsü oldu.
Bu sonuçla Türkiye Tenis Şampiyonası'nda İzmir'i temsil etmeye hak kazanan İzmir Amerikan Koleji'nin takım koçu ve Müdür Yardımcısı Kıvanç Gürkan, "Bu sonuç rastgele elde edilmiş bir başarı değil, uzun soluklu çalışmanın ve disiplinin getirdiği bir durumdur. Öğrencilerimiz akademik başarılarının yanısıra sportif etkinliklerde de iddialı olduklarını bu sene bir kez daha göstermiş oldular. Öğrencilerimizi kutluyor, Türkiye Şampiyonası'ndan da güzel haberlerle döneceğimizi umuyorum" dedi. - İZMİR
Son Dakika › Yerel › İzmir Amerikan Koleji'nin Tenis Başarısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.