Karabük İl Genel Meclisi Toplantısı yapıldı.
İl Özel İdaresi Salonu'ndaki toplantıda konuşan Meclis Başkanı Hasan Yıldırım, şehre en iyi hizmeti getirmek için çalıştıklarını söyledi.
Kurumların çalışmalarının devam ettiğini belirten Yıldırım, "Araç filomuzu geliştiriyoruz. Günümüze uygun araçlarımızın olması götüreceğimiz hizmet açısından bizlere zaman kazandırıyor. Yaz sezonuyla birlikte asfalt çalışmalarımız başlayacak. Bu sene asfaltı kendimiz üreteceğiz. Gerekli çalışmaları yapacağız. Vatandaşımıza hizmet götürmek bizim en büyük görevimiz" dedi.
Toplantı, gündem maddelerinin görüşülmesiyle sona erdi.
Son Dakika › Yerel › Karabük İl Genel Meclisi Toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.