Karabük'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Karabük'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi

13.11.2015 15:14

Karabük'ün Safranbolu ilçesinde, kömür sobasından sızan karbonmonoksitten zehirlenen çift hayatını kaybetti.

Karabük'ün Safranbolu ilçesinde, kömür sobasından sızan karbonmonoksitten zehirlenen çift hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Ahmet Şevket (82) ve eşi Hatice Ballıoğlu'ndan (70) haber alamayan çocukları, Yenimahalle Özgür Sokağı'ndaki evlerine gitti.

Kapının açılmaması üzerine camı kırarak eve giren çiftin çocukları, anne ve babalarını yerde hareketsiz buldu.

Eve çağrılan sağlık ekipleri, Ballıoğlu çiftinin öldüğünü belirledi. Karbonmonoksitten zehirlendiği tespit edilen karı kocanın cesetleri, Safranbolu Devlet Hastanesi morguna gönderildi.

Safranbolu Kaymakamı Murat Bulacak, eve gelerek ilgililerden bilgi aldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Karabük'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement