Kaynarca İtfaiye Grup Amirliği Binası Hizmete Girdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kaynarca İtfaiye Grup Amirliği Binası Hizmete Girdi

16.10.2015 16:51

Kaynarca İtfaiye Grup Amirliği binası hizmete girdi.

Kaynarca İtfaiye Grup Amirliği binası hizmete girdi.

Kaynarca İtfaiye Grup Amirliği'ni ziyaret eden Sakarya Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanı Ayhan Orhan Arancı, "Büyükşehir Belediye Başkanımız Zeki Toçoğlu'nun her ilçede itfaiye biriminin bulunması konusundaki talimatları öncülüğünde çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.

Arancı, "Her ilçeye itfaiye birimi" hedefiyle çalışmaların aralıksız sürdürüldüğünü vurgulayarak, projeye verdikleri desteklerden ötürü Kaynarca Belediye Başkanı Zeynur Özel'e teşekkür etti.

Kaynarca Belediyesinin tahsis ettiği binaya, İtfaiye Grup Amirliği'ni kurduklarını belirterek, binanın ilçeye hayırlı olması temennisinde bulundu.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kaynarca İtfaiye Grup Amirliği Binası Hizmete Girdi - Son Dakika


Advertisement