Kemalpaşa Mahallesi'ndeki İçme Suyu Hatları Yenileniyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kemalpaşa Mahallesi'ndeki İçme Suyu Hatları Yenileniyor

22.05.2012 20:00

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kemalpaşa Mahallesi'ndeki içme suyu hatlarını yeniliyor.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kemalpaşa Mahallesi'ndeki içme suyu hatlarını yeniliyor.

SASKİ'den yapılan yazılı açıklamaya göre, kayıp-kaçak oranı yüksek olduğu ve içme suyu hatlarının yetersiz kaldığı Kemalpaşa Mahallesi'nde hat yenileme çalışması başlatıldı.

Çalışmalar kapsamında bölgedeki terfi merkezleri yenilenecek, tahliye ve vantuz odası inşa edilecek. 3 ayda tamamlanacak çalışmanın ardından su tasarrufu sağlanacak ve mahalle bol suya kavuşacak.

- SAKARYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kemalpaşa Mahallesi'ndeki İçme Suyu Hatları Yenileniyor - Son Dakika


Advertisement