Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kemalpaşa Mahallesi'ndeki içme suyu hatlarını yeniliyor.
SASKİ'den yapılan yazılı açıklamaya göre, kayıp-kaçak oranı yüksek olduğu ve içme suyu hatlarının yetersiz kaldığı Kemalpaşa Mahallesi'nde hat yenileme çalışması başlatıldı.
Çalışmalar kapsamında bölgedeki terfi merkezleri yenilenecek, tahliye ve vantuz odası inşa edilecek. 3 ayda tamamlanacak çalışmanın ardından su tasarrufu sağlanacak ve mahalle bol suya kavuşacak.
- SAKARYA
Son Dakika › Yerel › Kemalpaşa Mahallesi'ndeki İçme Suyu Hatları Yenileniyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.