Kırklareli Belediye Başkanlığı mübarek Muharrem ayı münasebetiyle aşure ikramlarına devam ediyor.
Kırklareli Belediye Başkanlığı mübarek Muharrem Ayı münasebetiyle
Kırklareli'nin çeşitli yerlerinde aşure ikramı yapıyor.
Hazırlanan aşureler belediye başkanlığı tarafından KLÜ Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Karahıdır İlköğretim Okulu öğrencilerine ve Karahıdırlı vatandaşlara ikram edildi.
Belediye Başkanı Cavit Çağlayan, Muharrem ayı içerisinde Kırklareli'nin çeşitli yerlerinde
6 bin kişilik aşure ikramında bulunacaklarını söyledi.
29.11.2012 17: 50: 00
TSI
NNNN - KIRKLARELİ
Son Dakika › Yerel › Kırklareli Belediye'sinden Aşure İkramı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.