Koçarlı ilçesine bağlı Çeşme köyünde yaşayan vatandaşlar, yıllardır işledikleri, ancak "orman arazisi olduğu" gerekçesiyle tapularını almadıkları zeytinlik ve tarım arazilerinin tapularını istiyor.
Çeşme Köyü Muhtarı Ali Köse, atalarından kalarak yıllardır zeytincilik ve tarım yaptıkları arazilerin tapularını, "orman alanı olduğu gerekçesiyle alamadıklarını belirtti.
Söz konusu arazilerin orman olmadığını iddia eden Köse, şunları söyledi:
"Bizler orman alanını açıp tapu istemiyoruz. Bizler ekip biçtiğimiz yerlere tapu istiyoruz. Bu zeytin ağaçları 200 yıllık. Dedelerimiz, atalarımız yetiştirmiş bunları. Buralarda 1938 yılının haritası uygulanıyor. Tarlalarımızın yarısı orman, yarısı mera çıktı. Biz nasıl geçimimizi sağlayacağız. Bizler Çiftçi Kayıt Sistemi'nden yararlanarak tarım yaptığımız arazilerin tapularını istiyoruz."
Muhabir: Suat Deniz
Yayıncı: Ufuk Kırabalı - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Koçarlı'nın Çeşme Köyü Sakinleri Tapularını İstiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.