Lapseki Belediyesi Kendi Parke Taşını Üretecek - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lapseki Belediyesi Kendi Parke Taşını Üretecek

Lapseki Belediyesi Kendi Parke Taşını Üretecek
12.03.2015 14:54

Lapseki Belediyesi, ilçede kullanılacak parke taşlarını kendisi üretecek.

Lapseki Belediyesi, ilçede kullanılacak parke taşlarını kendisi üretecek.

Lapseki Belediyesi, günde 300 metrekare parke taşı üretmek için çalışmalara başladı. Belediye Başkanı Eyüp Yılmaz, "Bugün belediye bünyesine taş basım makinesi kazandırmak isteseniz 400 bin liraya kadar bir maliyet karşınıza çıkıyor. Biz neredeyse hurdaya ayrılmış bir parke taşı basım ünitesini 40 bin liralık maliyetle yeniden bakıma sokarak halkın hizmetine kazandırdık. Şimdilik ilçemizde kullanılmak üzere parke taşı basımı yapacağız. Vardiya sistemine geçerek günde bin metrekareye kadar taş üretimi gerçekleştirerek diğer ilçelerimizdeki civar belediyelere satarak ek gelir elde etmeyi de düşünebiliriz" dedi. - ÇANAKKALE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Lapseki Belediyesi Kendi Parke Taşını Üretecek - Son Dakika


Advertisement