Kütahya'nın Emet ilçesinde, mantar toplamak için ormanlık alanda kaybolan kadın, jandarma ekiplerinin çalışması sonucu bulundu.
Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Yenice köyde ikamet eden Nurten Kabakçı (62), mantar toplamak amacıyla Tahtalı mevkisinde ormanlık alana gitti.
Kadının uzun süre dönmemesi üzerine İlçe Jandarma Komutanlığı'na yapılan ihbar üzerine, ekiplerin 3 saatlik çalışması sonucu Kabakçı, bulunarak ailesine teslim edildi.
Son Dakika › Yerel › Mantar Toplarken Kaybolan Kadını Jandarma Ekipleri Buldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.